Jiwang Karat: Aku Tak Pernah Kau Miliki


Share on Tumblr
Madah Cinta Jiwang


Aku tidak akan mati hanya kerana janji yang engkau mungkiri kerana sesungguhnya aku tidak pernah kau miliki...

~ saya pinjam gambar Farid Kamil sebab dia nampak macho tapi dalam hati ada taman, beb!

Jiwang Karat: Aku Tak Pernah Kau Miliki

34 Komen:

Nurul Hidayah berkata...

ske..hehe

Tanpa Nama berkata...

nice (:

Nong Andy berkata...

:)

Tanpa Nama berkata...

hati akan menjawab tkdir masa dpn kita,..

itha berkata...

heheheee

Tanpa Nama berkata...

kasih terpisah jauh , tetapi akan kembali bersama juga akhirnya ..

indah codes berkata...

cinta itu membingungkan..

ARYDASCOUS berkata...

JIKA MEMANG ITU YANG TERJADI KITA HARUS RELAKAN

Tanpa Nama berkata...

nak copy kata2 best ni boleh? =)

Fatin Lidya Syafinaz berkata...

hyeee semuaa ..

babey bie berkata...

:(

Tanpa Nama berkata...

tp kdang2 cinta itu harus memiliki....

Tanpa Nama berkata...

jiwang siotttttt

Tanpa Nama berkata...

cinta semamngnya indah . indah lagi cinta AllAh . kalau bercinta biarlah kerana ALLAH kerana insya allah akan kekal abadi . jangan di bibir ia terukir di hati melafas kan segala nya
from r_za thes_d

Tanpa Nama berkata...

cintailah ALLAH terlebih dahulu dgn sempurna...barulah kita dapat mencintai seseorang...

Tanpa Nama berkata...

blajar mencintai dri sendiri bru lah kite boleh mencintai orang lain...

Tanpa Nama berkata...

cinta itu memang byak dugaan nye.kite perlu bersabar degan dugaan nye.??

Tanpa Nama berkata...

Cinta Bukan milik kita, tertapi inya blh di rasa di dalam hati kita...

Tanpa Nama berkata...

cintA itu tdK buta,tp manusia yg blh mbutakn cnta.. Cnta itu anugerah..so hrgailah cnta dgn sbaiknya..

Tanpa Nama berkata...

hati ni sedih ! kenapa yaa sukar kita nak lupakan dia !

Tanpa Nama berkata...

cinta banyak bukan hanya 1 utk dimiliki...

aku &dia berkata...

sedih giler..knapa dia curang?????

Tanpa Nama berkata...

sdihhh bila kita cinta kan dia...tp dia diam jaaa...emmmmmm:(

Tanpa Nama berkata...

jangan perna menyesal dengan kehidupan nhe]

Tanpa Nama berkata...

benar kah cinta itu buta :D

Tanpa Nama berkata...

Tak benar langsung Sebab cinta kite yang buta kan .

Tanpa Nama berkata...

nk copy tk bley

Tanpa Nama berkata...

sbb 2 org kata cinta itu buta....

Tanpa Nama berkata...

cinta itu ibarat bunga yang mekar....
jika tdak djaga dngan baik akan musnah...

Tanpa Nama berkata...

cinta itu ibrat sampah....
klw dh smpah tu ttap smpah....

Tanpa Nama berkata...

x bla doh..jiwang gile2..hehhe..i love u bie.

Unknown berkata...

jiwang karat..sesuai untuk farid kamil...hnsome n macho

Unknown berkata...

hati ni sakit kn bila kkasih kite mlepskn kte putus urm

Cleaning Services berkata...

skrang bkan jamnnya cinta2an tapi jamnnya uang
prcuma klau ada cinta nggak bsa mkan
klau ada uang kan bsa makan

Selepas Baca, Sila Komen

Artikel Terkini

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.