Saya suka doodle comel Lyssa Faizureen


Share on Tumblr
Gambar Doodle comel memang saya suka. Jadi saya cukup happy lihat ada beberapa doodle muslimah comel di blog Lyssa Faizureen

Sudah tentulah saya paling suka yang warna pink ni...hehehe...

Kartun Muslimah comel

Kalau nak pilihan warna yang lain boleh le tgk kat blog Lyssa

Sedikit mutiara kata:
Di dunia ini, kita tidak boleh memilih siapa ibu bapa kita kerana ia telah ditentukan. Tetapi kita boleh memilih siapa yang menjadi sahabat kita. Jadi, pilihlah sahabat yang boleh membawa kita ke arah kebaikan, bukan sahabat yang membawa kita ke arah kehancuran.



Saya suka doodle comel Lyssa Faizureen

2 Komen:

LYSSA FAIZUREEN berkata...

Waaa . Eh , tiba - tiba ada Doodle Lyssa tertempek kat situ . HEHE :D

Cinta berkata...

Ya, cantik2 doodle kat blog tu. Nice sharing.. :)

Selepas Baca, Sila Komen

Artikel Terkini

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.