Tuhan berikan aku cinta setia


Share on Tumblr
Tuhan... mengapa setiap kali aku bercinta... aku belum pernah diketemukan dengan kekasih yang setia? Mengapa? Mengapa Tuhan?

Tuhan...ampuni aku
Aku tak sepatutnya berburuk sangka padaMu
Tuhan...ampuni aku.....
Bimbinglah jiwaku yang lara
Kurniakan aku cinta yang setia


Tuhan berikan aku cinta setia

9 Komen:

Tanpa Nama berkata...

sgt menyentuh perasaan...

Tanpa Nama berkata...

CINTA DGAN MANUSIA,ADAKALANYA KITA RASA SUKA DAN DUKA.. TAPI PERCAYALAH....CINTA DENGAN TUHAN ADALAH CINTA YANG KEKAL UNTUK SELAMA2 NYA.. :-)

Tanpa Nama berkata...

aku suka sangat..dengan alunan lagu yang menenangkan hati...

blog lawa =)

Unknown berkata...

jgn risau....pabila masenye tlh tiba....
akan dtg kepadamu seseorang yg dipanggil jodoh...
ingatlah lelaki yg baik utk wanita yg baik....

ayyasija berkata...

cinta adalah satu anugerah yang indah.ia hanya boleh dimiliki oleh sseorg yg ikhlas cinta pada diri kita...bkn nak d pesendakan..

ayyasija berkata...

ungkapan cinta amat ssh dilafazkn bgi ssorg yg btl2 menghargai cinta.pada lelaki yg mudah ungkapkannya,tu tandanya lelaki tsebut xtau nilai cinta yg sebenr...(playboy)

ayyasija berkata...

owg yg dh pts cinta,perasaan benci Pd xxxx amat mendlm.tp,kt kna ingt kdg2 kt akn d petemukn dgn owg yg baik.kerana hadiah yg paling bemakna akan digntikn dgn ssorg yg ikhls menerima psgn seadanya..

ayyasija berkata...

sblm trima cinta ssorg...psg la niat kr Allah...mga2 mndpt cinta yg berkat d ccNYA..ameen :) kegagaln mengajar erti ksbrn. lg tgi cinta kt pd Allah..lg hebat ujian yg menimpa.. tp jgn riso,krn sume itu psti akn berakhir dgn kemanisn...

eyida berkata...

tuhan berikan aku cinta

Selepas Baca, Sila Komen

Artikel Terkini

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.