Poskad Cinta: Lebih baik cinta itu tak pernah hadir


Share on Tumblr

Jika saja kehadiran cinta hanya untuk mengecewakan, lebih baik cinta itu tak pernah hadir
Poskad Cinta: Lebih baik cinta itu tak pernah hadir

20 Komen:

Tanpa Nama berkata...

mengapa ini t'jadi kpd ku>>???

Tanpa Nama berkata...

emmm....juz think bOut it...

Tanpa Nama berkata...

aq ingin bahagia mzky tnpa cinta

fatin fathiah berkata...

emm ,,, sbar je la ..

Tanpa Nama berkata...

harap kau bhgia dsmping owg yg kau cintai..
*umph

Tanpa Nama berkata...

aku akan bahagya jika kau bahagiya bersama orang yang cinta dan benar benar tulus cinta sama kamu
my hLd

Tanpa Nama berkata...

ya..betul

rose angle life berkata...

andai hanya kehadiran mu itu sekadar ingin menyakiti
lebih baik kau hidup tanpa menagih cinta seorang ingin mencintai dirinya dengan seikhlasnya

Tanpa Nama berkata...

cinta,,,mengapa harus ada kalau untuk disakiti dan dikhianati ...
aku bosan hidup di sisi org yg tak setia ,..hmmmm

Tanpa Nama berkata...

nie semua bukan salah cinta,cinta itu indah tp pada yg x pndai mnhargai cinta adlah org yg membusuk kan nma cinta... wlaupn aq disakiti aq x pnah slahkn cinta.....

Tanpa Nama berkata...

sedihh nyew...



]

Tanpa Nama berkata...

sabar ^_^

Tanpa Nama berkata...

jangan salahkan cinta
jangan juga salahkan diri kita
hahahaha

Tanpa Nama berkata...

knp kdg kta mcntai org yg slh,..sdgkan ada org lain yg mginginkan cinta kta stulusnya...emm.....
sory A,aku msih xdpt buang cinta lma aku,.tok trus brsma mu..wlupown org yg aku cinta itu sudh bhgia brsma yg lain..

Tanpa Nama berkata...

cinta itu hanya memberikan kekecewaan..

Tanpa Nama berkata...

sdihnye...tpi na wt cane gi....xde jodoh,ape yg bole aq ckp skunk nie...aq arp dye bhagia...........hmmm,cnte tu mmg menyakitkan aty...indah pde pertemuaan,duka dlm perpisahan....tu la realiti sbuah percintaan........

Tanpa Nama berkata...

ehmmmmm.mmg btl tu.andainya kta sedar bhwa cinta itu hanya mnyakiti,lbh baik cinta xpnh hadir......aduiiii.sedih ni. stlah kta benar2 cintakan kekasih kta,last2 dia ckp ada pmpuan len. betapa sedihnya hati nie....

Tanpa Nama berkata...

KDG KALA CINTA HADIR AMAT MENYAKITKN, TAPI KADG KALA CINTA HADIR SANGAT MEBAHAGIAKN KITA..

Tanpa Nama berkata...

Ada kala cinta menyakitkan..tp kita sebagai manusia tidak lari dari ingin di cintai dan mencintai..

nuwul an'na berkata...

mengapa perkara itu boleh terjadi kepada diri ku ini ???

Selepas Baca, Sila Komen

Artikel Terkini

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.