Mutiara Kata Cinta Selebriti


Share on Tumblr

Cristina Suzanne

"Saya bukan jenis yang suka merancang. Jika ditakdirkan bersama sesiapa sahaja, insya-Allah akan saya terima, baik artis mahupun orang biasa. Kata orang, kita jangan cakap besar atau takbur, kerana yang dibenci atau tidak disukai itu yang akan kita peroleh. Apa yang depan mata, jika bersesuaian, akan saya terima" ~ Cristina Suzanne
Mutiara Kata Cinta Selebriti

2 Komen:

Tanpa Nama berkata...

sye syg awk sgt2...nme awk sntise mkar d aty sye...hope kte bhgia wt slame ye.. mirza forever..

Tanpa Nama berkata...

Tetap setia dgn awak...

Selepas Baca, Sila Komen

Artikel Terkini

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.