Tip Cinta Muslimah: Jika Rindukan Seseorang


Share on Tumblr
Jika rindukan seseorang , pejamkanlah mata dan ucapkanlah :

Ya Allah , aku rindukannya keranaMu Ya Allah, jauhkanlah aku dari perkara yang membuatkan aku lupa kepadamu

Aku semakin mengerti, JARAK ini bukan untuk menghukumku, tetapi JARAK ini untuk MENJAGA aku dan dia.

Cinta Islam

Dengan JARAK ini aku dan dia berjanji untuk BERUBAH menjadi lebih baik..

Dengan JARAK ini aku dan dia berjanji untuk MEMPERBAIKI cinta kepada Ilahi..

Dengan JARAK ini aku dan dia berjanji untuk MENCINTAI Pencipta kami lebih dari segalanya..

Dengan JARAK ini aku dan dia berjanji untuk MENDALAMI islam hingga ke akar umbi..

Dan dengan JARAK ini jua aku dan dia yakin akan tiba saatnya nanti, aku dan dia akan LEBIH BERSEDIA untuk melayari semua ini dengan jalan yang diredhai..

Terima kasih Ya Allah kerana memberi PELUANG kepadaku melalui jalanMu ini.

Terima kasih kerana memberikan JARAK itu kepada aku dan dia
Tip Cinta Muslimah: Jika Rindukan Seseorang

11 Komen:

Tanpa Nama berkata...

jika bisu di lara hati,.. jgn mmbisu di hakikat duniawi,..

Tanpa Nama berkata...

pasti cinta Ilahi lbh sejati biar saja cinta kita "mati" di sini

syahir.danial berkata...

cnta membuat sesowng lupe kpada allah s.w.t

✿ The Shupergirls ✿ berkata...

good statements

Tanpa Nama berkata...

terima kasih.ayat yg indah:)

Tanpa Nama berkata...

tq mmbri kesedaran

Unknown berkata...

SHARE YG MEMBERI PERINGATAN ^_^

Unknown berkata...

sy suka lh ayat kamu ni

Unknown berkata...

baik bangat

Unknown berkata...

fitrah manusia...

Nurul Razmira berkata...

Cinta juga tidak boleh dijual beli. Dengan cinta seseorang itu boleh bahagia dengan izin Allah S.W.T. Amin........

Selepas Baca, Sila Komen

Artikel Terkini

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.