Cara Lelaki Memikat Wanita Melambangkan Personaliti


Share on Tumblr
Cara Lelaki Memikat Melambangkan Personaliti

Lelaki mempunyai sifat yang amat disukai wanita iaitu memikat dan memujuk. Di sini dikongsikan beberapa sifat lelaki yang perlu dikenali.

Jika wanita tahu menilai pergerakan lelaki,wanita pasti akan tahu diri lelaki. Pada lelaki tingkah lakunya lebih bermakna daripada kata-kata terutamanya apabila dia sedang bercakap dgn seorang wanita.

1. MENGGANGUKKAN KEPALA
Apabila anda sedang berbual dengan seorang lelaki dan dia mengganguk ganggukkan kepalanya itu membuktikan bahawa dia seorang yang mengambil berat dan sentiasa ingat mengenai diri anda. Dia juga sentiasa membantu apabila diperlukan.

2. MENDEKATKAN BADAN
Apabila seorang lelaki mendekatkan dirinya dengan diri anda ketika berbual dengannya, dia adalah lelaki yang menarik dan mampu menarik lebih ramai orang lain tetapi kadang-kadang bersikap keterlaluan.

3. MERENUNG
Lelaki jenis ini jenis peminta kerana dia mahu mengetahui apa yang anda boleh tawarkan kepadanya samada dalam pekerjaan, persahabatan atau cinta.

Cute Children


4. MENGGERAKKAN TANGAN DAN BADAN
Lelaki ini memberangsangkan, bertanggungjawab dan mempunyai rasa cinta yang mendalam. Dia beranggapan bahawa kata-kata sahaja tidak cukup untuk membuktikan kesucian cinta. Oleh itu pergerakan adalah bukti untuk menunjukkan kesungguhannya. Dia juga seorang yang sensitif dan baik hati.

5. SUKA BERDIRI
Apabila bercakap anda duduk dan dia berdiri.  Lelaki jenis ini melambangkan yang jiwanya suka menguasai dan menggongkong. Dia suka mempengaruhi orang lain untuk kepentingan dirinya dan dia juga pantang mengalah.

6. MEMANDANG MATA
Ini adalah sifat lelaki yang yakin dan berterus terang. Dia juga sentiasa memberi perhatian, berusaha menjaga hati semua orang tidak kira bagaimana rapat hubungannya dengan orang tersebut.

7. SENSITIF PADA JARAK
Bila bercakap dengan orang lain, lelaki ini duduk atau berdiri pada jarak tertentu, bergantung kepada sejauh mana kemesraan dengan orang itu. Dia jenis lelaki yang tahu apa yang insan lain tidak suka.

8. MENIRU GAYA
Lelaki ini terpengaruh dgn gaya dan tingkah laku orang lain yang suka mempengaruhinya. Dia mudah dibawa berbincang dan suka menurut asalkan ia tidak menimbulkan sebarang masalah.

Cara-cara mengenal tingkah laku di atas adalah diantara cara untuk mengenal lelaki yang dapat dikongsikan dan sekurang kurangnya wanita boleh bersedia untuk menghadapi sebarang kemungkinan yang akn terjadi dalam jalinan yang terbina.

Cara Lelaki Memikat Wanita Melambangkan Personaliti

0 Komen:

Selepas Baca, Sila Komen

Artikel Terkini

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.