5 Petanda Kamu Sudah Angau


Share on Tumblr 1) Gelisah apabila dia tidak online diruangan chat Gmail atau YM atau MSN. Kamu jadi geram kerana tiada resit si dia memeriksa e-mel kiriman kamu.

2) Sentiasa mencari alasan supaya dapat ke rumahnya walaupun hanya untuk meminjam VCD. Padahal VCD tersebut baru sahaja adik kamu beli semalam.

3) Kamu mula memegang semula buku kata-kata indah dan madah cinta. Juga rajin membeli buku psikologi tentang cinta dan cuba mempraktikkannya satu-satu pada si dia.

4) Si dia sering sangat memasuki alam mimpi mu sejak akhir-akhir ini.

5) Kamu melihat bayangan wajahnya di mana saja kamu pergi dan pada sesiapa sahaja yang kamu terpandang. Sehingga kamu mesti menoleh 2 kali untuk memastikannya. 5 Petanda Kamu Sudah Angau

32 Komen:

Tanpa Nama berkata...

eh!!macam terjadi pada i je...huhuhu

Tanpa Nama berkata...

huhu...same goes to me..

Tanpa Nama berkata...

pernah rasa begitu..tapi dia x ..huhuhu.. bertepuk sebelah tgn rupanyer..

Tanpa Nama berkata...

yes..when u dream cum1 u love..its so happy...

Tanpa Nama berkata...

hehheheeee mcm aku ja tu angau semacam

Tanpa Nama berkata...

sma cm aku la.. ari2 aku termimpikn dia.. nmpk dia dimana saja.. biarpun dia berda jauh driku..aku tetap akn nmpk dia dimana2.. angau ke aku??? huhuhu

Tanpa Nama berkata...

apesal sme????????????????????????????????? i angau!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

ha!

Tanpa Nama berkata...

AKU
SAYANG PADAMU
BIARPUN NAFAS KU SAMPAI TERHENTI
AKU
BERIKAN KASIH
KALAU ITU YANG KAU MAHU DARIKU
AKU
BERIKAN CINTA
TUK MEMBAHAGIAKAN HARI2 MU

Tanpa Nama berkata...

macam mana lelaki nak tau yang perempuan itu hampir dimilikinya.

Tanpa Nama berkata...

erm....
adakah die rse bnda yg same....

Tanpa Nama berkata...

i want him....
just him....

balqis berkata...

cinta mmg ajaib..sglnya akan berubah sekelip mata, bisa meruntuhkan gunung, meluahkan laharnya..

Tanpa Nama berkata...

waaaaaa
sme ngn aku.......

Tanpa Nama berkata...

HAHAHA... kte sume sma je lau dah angau apa lg tercari2 hal yg b'kaitan cinta ad 2 duk t'sengih2 b'hayal pn ad ntah la mcm2 gye je..
lau sy, sy ske bca novel cinta yang b'kaitan then bygkan dri sndri b'ada d'tmpat 2 wah..wah sronok btl ble dah berangan.. hehe jd s'siapa yang nak rsa nikmatnya try la mgkin cra cm 2 dpat m'gurangkan k'resahn d'hati.. m;cpta dunia hyalan then return back at reality world..

Tanpa Nama berkata...

btl7 tu....he2 , lau dh angau mndi pn x knyang..mkn xlena...tdo xbsah...hampir stiap saat , stiap wktu ,hnya org tu sje yg bermain di pkiran kite...

Tanpa Nama berkata...

i miss you...
please forgive me.
i can't stop loving you

eika berkata...

erm.. mcm ade kt akuw je...

Tanpa Nama berkata...

kesian burung ni...geram dia bcaz semua guna tanpa nama berkata.tp best...

Tanpa Nama berkata...

aduh..
korang semua ad berpunya,,
aku mencari sampai sekarang x dpat..

Tanpa Nama berkata...

aku suke pat dia tapi kite beza negara...aku pat johor dia pat sgpore...kire dapat rase angau pun dah ok kottt..

Tanpa Nama berkata...

kisah cinta ini sungguh terharu buatku.aku pernah dilamun cinta.fariid

Tanpa Nama berkata...

cinta ini tidak boleh dipaksa.cinta ini buta.cinta tidak mengenal umur.cinta ini sugguh indah bagiku.aku tetap mencintaimu walaupun kita terpisah khairul shazana.khairul ikhwan

Tanpa Nama berkata...

saya suka shakirah.abrar

Tanpa Nama berkata...

saya suka raja dan anis farhana.che safwan.

Tanpa Nama berkata...

saya suka peturi nur irisha.farhan

Tanpa Nama berkata...

saya suka amirul syafiq.aneesha

Tanpa Nama berkata...

saya amirul asraff.saya mencintai syatira izzatie 4ever............................

Tanpa Nama berkata...

saya irwan.saya suka umirah sebab dia cantik dan baik......................

Tanpa Nama berkata...

heee..

Tanpa Nama berkata...

hahaha...........
sameler dgn saye

Tanpa Nama berkata...

saye pown dlam senarai dh lha nieyh..

Selepas Baca, Sila Komen

Artikel Terkini

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.