Aku Ingin Menjadi....


Share on Tumblr
Aku Ingin Menjadi alasan kamu tersenyum, alasan kamu bangkit di waktu pagi dan bersemangat menjalani hari-harimu.

Aku Ingin Menjadi salah satu orang yang kau sebut namanya disetiap doamu, kerna di setiap doaku ada namamu.

Aku Ingin Menjadi orang yang pertama kau lihat di waktu pagi dan yang terakhir di waktu malam.

Aku Ingin Menjadi pendampingmu, menjadi kisah terindah dalam hidupmu dan bahagia bersamamu.

Aku Ingin Menjadi titik terang dalam kegelapanmu, jawapan atas segala keraguanmu.

Aku Ingin Menjadi alasan di setiap hari bahagiamu, ubat penghilang kepenatanmu dan pendoa di saat kau kehilangan arah hidup..

Aku Ingin Menjadi nama yang tertera di kad undangan perkahwinanmu

Aku Ingin Menjadi bayangan yang mengiringi langkahmu, selalu menemani kemana pun kau pergi.

Aku Ingin Menjadi seseorang yang kau perkenalkan dengan penuh rasa bangga

Aku Ingin Menjadi orang yang kamu sayang, kamu cinta dan kamu tangisi di saat aku pergi meninggalkanmu

Aku Ingin Menjadi insan terbaik yang dipilih Tuhan untukmu

Aku Ingin Menjadi orang yang akan menghapus air matamu di saat kamu disakiti olehnya

Aku Ingin Menjadi orang yang setia mendengarkan semua keluh kesahmu dan selalu menemanimu di setiap suka dan dukamu


Aku Ingin Menjadi seseorang yang kamu fikirkan setiap hari dengan tersenyum

Aku Ingin Menjadi sebuah mimpi dalam tidur indahmu

Aku Ingin Menjadi seseorang yang sangat berarti dalam hidupmu

Aku Ingin Menjadi orang yang sentiasa berterima kasih pada Tuhannya kerana memiliki hatimu

Aku Ingin Menjadi seseorang yang setiap malam kau fikirkan sebelum tidur dan seseorang yang kau rindukan setelah bangun.

# sila tambah lagi di ruangan komen :)

Aku Ingin Menjadi....

19 Komen:

Tanpa Nama berkata...

i like it.

Tanpa Nama berkata...

best.......share ley x.

Tanpa Nama berkata...

nice

Tanpa Nama berkata...

like sgt2....

Tanpa Nama berkata...

aku ingin menjadi resahmu..senyummu..tangismu..tawamu..dan untukku segala2nya adalah kamu.

Tanpa Nama berkata...

penuh bermakna..

Tanpa Nama berkata...

cute~

Akinari Adaichi berkata...

i love it...T_T

simaa roslan berkata...

sweeeetnyeeee :)

Tanpa Nama berkata...

cintaimu dgn stiap ksungguhn ku

Tanpa Nama berkata...

aku ingin menjadi teman yang selalu berada di sampingmu setiap kali kau menangis dan bersedih.

aku ingin menjadi orang yang sering dibanggakan setiap masa oleh mu seorang.

google web berkata...

i like ...
can i copy the words that?
i will paste in google
if u want to examine or copy or see
please click on the web
www.google.com
these checks
i love you forever.
or
i want you to always have the time with me and always remember in your mind about me only

(only one person is me).

Tanpa Nama berkata...

so sweet....
aku ingin jdi teman hidupmu yg mnceriakan hari2mu
aku ingin menjadi org yg sentiase berada dihatimu
aku ingin menjadi org yg menghargai dirimu di setiap hembusan nafasmu.....
aku ingin menjadi org yg mencintaimu lebih dri siapapun di dunia ini..

love u so much ^_~

Tanpa Nama berkata...

i like
best.....

Tanpa Nama berkata...

best la ayat niey...

Tanpa Nama berkata...

aku ingin kau kau menjadi kwan,sahabatkekasih dan suamiku hingga ujung nafasku

Amir Rusyaidi berkata...

Aku ingin menjadi bintang dalam hidupmu,meskipun jauh tetapi sinarnya tetap jelas kelihatan,kadangkala tiada namun tetap dinantikan olehmu.

Boleh saya copy ni tak??hehe..

Rini berkata...

Aku tidak ingin menjadi obat hanya sebagai pereda rasa sakit mu, melainkan seperti air melepas dahaga mu yang suci dan murni.
Aku tidak ingin menjadi cinta pertama mu, melainkan cinta terakhir di hidup mu

Unknown berkata...

aku ingin menghapus keraguan mu,
menepis semua ke gelisahan moe..
tapi aplah daya,,,,
jarak n waktu mematahkannya.

Selepas Baca, Sila Komen

Artikel Terkini

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.