Kata Bestari - Kata Azimat Kejayaan


Share on Tumblr
Kejayaan

"Kejayaan ibarat bebayang yang sentiasa berada di sisi kita, ia tidak bergerak, tetapi kita yang menggerakkannya." - DR. ISMAIL ZAIN

HURAIAN

Setiap orang boleh berjaya, tetapi memerlukan usaha. Kejayaan tidak akan kita perolehi sekiranya kita hanya berdiam diri. Oleh itu kita perlu mengambil inisiatif untuk menggunakan segala tenaga untuk terus berusaha mencapai kejayaan - [Petikan daripada buku Anda Bestari ]
Kata Bestari - Kata Azimat Kejayaan

2 Komen:

Tanpa Nama berkata...

SAYA NAK TAU TENTANG KATA2 HIKMAT INI.. AMBILAH DUNIA SPT KAMU HIDUP SELAMANYA DAN AMBILLAH AKHIRAT SPT KAMU MATI ESOK HARI..

Unknown berkata...

Ianya bermaksud, Hidup penuh semangat dan mencuba sedayanya untuk Dunia.. dan juga sediakan bekalan untuk menuju akhirat dan berazam untuk ke Syurga dengan amalan yang baik sesudah kita mati. Ianya bermaksud, perlu seimbangkan keperluan Dunia dan Akhirat..

Selepas Baca, Sila Komen

Artikel Terkini

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.