(Luahan Hati) Ku Ingin Seperti Dulu Kau Mencintaiku


Share on Tumblr
Ku Ingin Seperti Dulu Kau Mencintaiku

Aku merindukanmu...
Seperti dulu kau mencintaiku
Seperti dulu kau menyayangiku
Seperti dulu hanya aku dalam hidupmu

Tidak seperti saat ini
Saling menyakiti...
Saling berkeras hati...
Penuh egois dan memaksakan diri

Semua tiada guna...
Semua hanya akan menambah luka
Semua hanya akan berakhir dengan air mata

Kembalikan cintamu...♥
Seperti dulu kau mencintaiku
Hingga tak ada lagi hati yang terluka
Hingga tak ada air mata disana..selamanya

Buat suami ku tersayang....
jangan sesekali kau berlalu pergi,
kerana tak sanggup rasanya berjauhan dengan dirimu,
walaupun sayang dan cintai mu bukan untuk ku lagi,
aku tetap menyimpul janji yang pernah kita patrikan bersama,
untuk setia hingga hujung nyawa....
bersabarlah wahai hati dengan setiap dugaan hidup...sinar pasti menjelma jua...

Nukilan:
lien adlien
(Luahan Hati) Ku Ingin Seperti Dulu Kau Mencintaiku

9 Komen:

Tanpa Nama berkata...

sdyh sngat2 bla bca luahan hati 2 teringat kat sidia adakan aku nie pnyebabnya smua nie adakah aku slah ..aku sngat merindukanmu ..sperty kau mencintaiku dlu..sperty kau menyayangiku sperty dlu TOLONG bery pluang kedua pda ku akan aku bry ksh syng ku trhdap mu brtapa syank nyer aku kat kau bertpa skit nyer hty nie krna kau tngalkan aku...???

Tanpa Nama berkata...

www.mytukangcatbogspot.com

Tanpa Nama berkata...

orang yg aku syg da tiada..tp jnji2 dia mseh ku pgng dan mnanti nmun aku tau dia bhgia kini dgn sseorg yg lbeh baik....

Tanpa Nama berkata...

mengapa aku selalu teringat namamu di dalam benak jiwaku di setiap waktu,
apa haruz di setiap detik, setiap menit selalu ada bayangmu dalam kehidupanku ini,????????

Tanpa Nama berkata...

SdIe jE hAtI NI BaCa kAtAW2 Ne.,.LePaS Je bAcA AYaT nE hTi MulaI mEmBNcI C Dia!!!

Tanpa Nama berkata...

wah.....sweet cnd....cdeyh pown ad...

Tanpa Nama berkata...

bersabarlah... sy juga penah melalui nye.. shingga hubungan kami tidak boleh diselamatkan lagi... namun kini sy bahagia dgn kehidupan skrg... teruskan perjuangan sy yang dulunya hampir berkecai gara2 dia...

Tanpa Nama berkata...

sbar la yer....

Tanpa Nama berkata...

Sabar jer lah semua to dugaan dr yang maha kuasa...

Selepas Baca, Sila Komen

Artikel Terkini

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.