Sajak: Jika Aku Mati


Share on Tumblr
Jika aku mati

Jika aku mati
Adakah kamu akan menangisi pemergianku

Jika aku mati
Adakah kamu akan mendirikan solat untukku

Jika aku mati
Adakah kamu akan membacakan Al-Quran untukku

Puisi Cinta

Jika aku mati
Adakah kamu akan mengiringi jenazahku

Jika aku mati
Adakah kamu akan duduk menemaniku

Jika aku mati
Adakah kamu akan mengingatiku

Jika aku mati
Adakah kamu akan menziarahiku

Jika aku mati
Adakah kamu akan mendoakanku

Jika aku mati
Adakah kamu akan masih menyayangiku

Jika aku mati
Aku ingin sekali terus hidup dihatimu....

Nukilan:
Kay
Sajak: Jika Aku Mati

3 Komen:

Tanpa Nama berkata...

NAK TNYA..SAMBUNGAN CERPEN TAKDIR KITA DAH XDA KE????KNPA TERGANGTUNG?????

Tanpa Nama berkata...

i like

Tanpa Nama berkata...

kisah aku tak lama, jalan cerita tak panjang, dulu gembira, sekarang jawap pada ku soalan aku anjurkan ,derita pada ku jangan kau hilang senyuman ,esok masih ada untuk mu,tolong iringi jasad ku ketanah merah ,itu buat kali yang terakhir.

Selepas Baca, Sila Komen

Artikel Terkini

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.