Ayat-ayat mengayat perempuan/lelaki di Facebook


Share on Tumblr
Ayat-ayat nak mengayat perempuan/lelaki di Facebook

1.Hai ?
2.buat apa tuh ?
3.dah lama on9 ?
4.dah makan ?
5.tak keluar hari ni ?
6.umur berapa ?
7.stay mana ?
8.ni chat bf/gf tak marah ke ?
9.u lawa u cantik i suka u.
10. i nak mintak no u boleh ? lau tak boleh takpe :) tak paksa.

Macam-macam sekarang gelagat muda mudi di Facebook..
Harap gunakan Facebook untuk tujuan kebaikan...


Ayat-ayat mengayat perempuan/lelaki di Facebook

8 Komen:

Unknown berkata...

hurm biase lah bdk zman skunk....

Tanpa Nama berkata...

ouhh..cam tu ehh..?bru tau.wkhakaka..

Tanpa Nama berkata...

that right!!!!!!!!!!

Roslan Five Boys berkata...

aku di lamun rindu

Roslan Five Boys berkata...

HUHUHUHU

Tanpa Nama berkata...

urmmm,,,,bsa laaa

Tanpa Nama berkata...

ehh.....x kesian ke kat kita ni yg x dak lagi...?

Unknown berkata...

x layan sgt kut , klo bg salam , kita jawab .. hihi tu je

Selepas Baca, Sila Komen

Artikel Terkini

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.