Cinta bukan pada ‘I LOVE YOU' semata-mata


Share on Tumblr
Cinta bukan pada ‘I LOVE YOU' semata-mata 

Kita kena ingat, cinta bukan pada ‘COUPLE’..

Cinta juga bukan pada ‘I LOVE YOU.. Cinta tak terletak pada ‘I MISS YOU..

Dan cinta bukan pada ‘CAN I TOUCH YOU?’

Kerana itu semua cinta nafsu semata-mata..

Bicara cinta suci itu akan terucap saat lafaz ijabkabul dilafazkan..

Ketika itulah tujuan cinta menjadi kerana Allah...

Cinta Kerana Allah
Cinta bukan pada ‘I LOVE YOU' semata-mata

3 Komen:

Tanpa Nama berkata...

cinta

Cik Lellyn berkata...

i like it.. n that is true..

Tanpa Nama berkata...

btul saya ska tu....

Selepas Baca, Sila Komen

Artikel Terkini

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.