Lima Alasan Lapuk Lelaki


Share on Tumblr Lima alasan lapuk lelaki membuatkan penyampai radio Fly FM, Hani Farhana Mohd Hatim (Hunny Madu), fed up!

1 - Main golf! Ini bagi lelaki yang bermain golf. Memanglah bukan masalah besar jika si dia hendak bermain golf, tapi bila asyik main golf saja, panggilan telefon tidak djawab, SMS pun tidak dibalas! Buat kita menunggu saja...

2 - Tengok saja...! Bila kita 'kantoikan' si dia ketika asyik melihat wanita lain, mulalah mengaku, 'I pandang saja, tak bermaksud pun hendak mengurat atau minta nombor telefon dia'. Hmm... Ya lah tu!

3 - Saya kerja! Selalu sangat beri alasan sibuk dengan kerja, tapi ada pula masa keluar malam-malam!

4 - Teman wanita saya cemburu! Sebelum ada teman wanita, kitalah yang selalu dicari tapi bila sudah ada buah hati terus kita dilupakan.

5 - Saya hendak tengok bolalah! Fanatik bola! Lelaki yang gila bola, kalau tengok bola boleh ke sana ke mari, tapi bila diajak keluar minum macam-macam pula alasan! Lima Alasan Lapuk Lelaki

0 Komen:

Selepas Baca, Sila Komen

Artikel Terkini

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.