Poskad Cinta - Sepi Ini Mencengkam Hati


Share on Tumblr
Sepi ini mencengkam hati. Adakah kau sedar?

Poskad Cinta - Sepi Ini Mencengkam Hati

12 Komen:

Tanpa Nama berkata...

nice poskad....

Tanpa Nama berkata...

means a lot to me

Tanpa Nama berkata...

sedih......
teregat knangan lma....

Tanpa Nama berkata...

xyah sdeh2 la..
=)
bile mane org kate da bine idup baru, yg lame tu anggap sebagai kenangan..
jgn campurkn mase silam ke dunie yg baru..
(^_____^)

Tanpa Nama berkata...

cinta..
aku pn x fhm cinta 2 mcm mne.. cinta bleh mmbuatkn kte bhgie, sdih, tluke, mrh..

Tanpa Nama berkata...

perlukah cinta dicari....

atau cinta itu akan hadir dgn sendirinya...

itulah "CINTA"

Tanpa Nama berkata...

cinta manusia yang dtg dan pergi, cinta Allah jua yg kekal abadi....

Tanpa Nama berkata...

sedih lh

Tanpa Nama berkata...

dsaat ati dah jatuh cinta...
kau pergi tinggalkan aku

Tanpa Nama berkata...

backsound lagunya apa? kerennn

Tanpa Nama berkata...

menarik lagu ni trsntuh sy...

Tanpa Nama berkata...

terasa dalam lubuk hati yang begitu mendalam...:'(

Selepas Baca, Sila Komen

Artikel Terkini

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.