Doa Agar Diberi Jodoh (Koleksi Doa Islam)


Share on Tumblr
Doa Pendekat Jodoh
Ya Tuhanku, janganlah Engkau biarkan aku hidup seorang diri, dan Engkaulah Waris yang paling baik. [Surah Al-Ambiya':89]

~ Doa Pendekat Jodoh
Doa Agar Diberi Jodoh (Koleksi Doa Islam)

21 Komen:

Tanpa Nama berkata...

YA ALLAH YA TUHANKU. .engkau berikanlah jodoh lelaki yg terbaik utk hambamu ini YA ALLAH dan berikanlah jodoh lelaki yg sentiasa mengikut perintahmu YA ALLAH. .YA ALLAH. .engkau kabulkanlh doa2 hambamu ini YA ALLAH. .amin ya rabbalalamin

Tanpa Nama berkata...

ya allah jika benar die ada lah khalifah ku,kau berikkan lah aku petunjuk dan kau buka kan hati nya untuk ku....

Tanpa Nama berkata...

ya allah berikanlah aku jodoh yang terbaik yang boleh membantuk aku dunia dan akhirat...amin

Tanpa Nama berkata...

assalamualaikum..nk tya,,mcm mna nk create blog erh?? cntik sgt blog kamu nie..teruja.. trima kasih...
from: ingin tahu 93..

Tanpa Nama berkata...

doa untuk lupa kekasih xdak ka???

Tanpa Nama berkata...

nk jodoh yang baik..
biar xelok,tapi sedap mata memandang ...
janji boleh jaga isteri
dan beriman..

anak kembar..

Tanpa Nama berkata...

jodoh

Tanpa Nama berkata...

ui?

Tanpa Nama berkata...

Ya Allah hadirkanlah utk diriku jodoh yg kau redhai dan kau berkati..Amin.

Tanpa Nama berkata...

ya,Allah kaulah yang hak menentukan siapa dan dimana jodohKu...pertemukan kami dalam 1 bait kisah kehidupan yang Engkau ridloi

Tanpa Nama berkata...

Ya aloh tunjukan yng terbaik wat hamba yng hina nie
kirim aku laki2 yng bertakwa kepadamu

Tanpa Nama berkata...

amin...

IzZati AmaNina berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Tanpa Nama berkata...

Y allah engkau lah tuhan satu" y hamba.
dan kau lah yg mengtur kehidupan hari" ku.
hamba memohon kpd mu.
berikan lah pasangan hidup untuk aA.
AMIN.

Tanpa Nama berkata...

ya allah aku mohon jodoh yg baik wat aku...

Tanpa Nama berkata...

ya allah berikan aku jodoh yang dapat membimbing diri ini ke syurga....:)

AFNI berkata...

amin....

Tanpa Nama berkata...

ya allah aku memohon dengan sangat agar hamba dpt jodoh yg baik dan soleha
amin__

Tanpa Nama berkata...

Ya Allah..berikanlah hamba Mu ini jodoh yang terbaik menurut Mu ya Allah...yang dapat membimbing dan mendekatkan hamba Mu ini kepada Mu ya Allah... aamiin...

Tanpa Nama berkata...

yaa Allah ijinkan hamba mencintai kekasih hamba krn mu,n limpahakan rahmat n rejekimu agar hamba bs menikahi`y,agar hamba menjadi umat`y rosul.amiin

Tanpa Nama berkata...

ya ALLAH Ya tuhanku anugerahlah aku seorang isteri yang sanggup menguruskan aku seaorang Duda yang OKU yang berjalan mengunakan tongkat kerana sakit lutut dan dapat membantu untuk melaksanakan ibadat haji 06 - 4815022 kuala pilah

Selepas Baca, Sila Komen

Artikel Terkini

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.