Kau Kata Begitu Namun.....


Share on Tumblr
Kau kata kau sukakan hujan yang menitis
namun kau buka payungmu

Kau kata kau sukakan kehangatan mentari
namun kau mencari tempat berteduh

Kau kata kau sukakan angin bayu yang bertiup
namun kau tutup jendalamu

Kerana itu aku jadi begitu takut
bila kau kata kau sukakan aku....

~

William Shakespeare

Kau Kata Begitu Namun.....

5 Komen:

Tanpa Nama berkata...

sdih la...

Farizan berkata...

elok untuk membuatkan si dia terfikir

Tanpa Nama berkata...

kenapa cinta yang tulus selalu dimainkan??

Tanpa Nama berkata...

smoga ini tidak terjadi pada kita

Tanpa Nama berkata...

rindu lak kat awek abe...
kat kedah rindu cangat...

Selepas Baca, Sila Komen

Artikel Terkini

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.