Puisi Kecewa: Aku Terluka


Share on Tumblr
Aku Terluka

Aku tak tahu
dan aku tak mengerti mengapa aku yang tempuh
ranjau kedukaan dan kelukaan
aku menjadi mangsa kelukaan
hatiku sudah hancur dek kerana pembohonganmu

Jika sudah tidak cinta
mengapa kau masih denganku
pembohonganmu terbongkar dek kecuaianmu
kerana kautak pernah jujur denganku
dari dulu kau janji kau akan berubah
kau takkan ulangi sikap lama kau

Tapi,
mana janji kau
kau tak pernah buktikan
hati aku dah cukup terluka
aku tak mungkin dapat menerima kau kembali
meskipun aku masih mencintai kau

Nukilan:
Lovely Hurt





Puisi Kecewa: Aku Terluka

26 Komen:

Tanpa Nama berkata...

kdg2...sy sendiri tak faham..knp masih ada org yang masih x nak mghargai peluang ke 2, malah bkn lg ke 2 kalinya..tp berkali..kali diberi peluang setelah melukai hati kita..

Tanpa Nama berkata...

persis banget kaia aqhu , sabar .. :(

Tanpa Nama berkata...

jika cinta tak harus memiliki lantas apa yg hatiku miliki????sedangkan hati ini tak luput dari ksucian nan ke iklasan cinta.....??

Tanpa Nama berkata...

jika cinta tak harus saling memiliki lantas apa yg akan hatiku miliki???sedangkan hati ini tak luput dari ke sucian cinta nan keiklasan cinta yg hakiki nan abadi???created by satria kusuma/aute

Tanpa Nama berkata...

bila hati ku di duakan ...... aku sngat bnci sm s dia...
ntah mngpa hti ne msih sngat mncintai nya...

Tanpa Nama berkata...

buat pha brcinta lw x ada ksi syg'y . . .

Tanpa Nama berkata...

hmm. . .
Itu la di nma kn. . .
Orang yg x menghargai cinta. . . .

Tanpa Nama berkata...

sekali terluka dan hati telah hancur maka sukar untuk menerima kehadiran insan lain..

Tanpa Nama berkata...

dia kta dia syg, dia kta dia cinta....
knp sye xrse ap yg dia ckp????ap yg sye rse...ksih ayg sye pd dia....herm....

Tanpa Nama berkata...

ERM BST NYER

Tanpa Nama berkata...

aaaaaaaaaaaaallaa kpe je kotw...

Tanpa Nama berkata...

hahaha

Tanpa Nama berkata...

terbaek kowt,,kowt jep larh

Tanpa Nama berkata...

npew kowg smua ta mcm ak..kwen dulu baru bercinta..

Tanpa Nama berkata...

cinta tidak selalu bersama jodoh tetapi jodoh selalu bersama cinta...add facebook..sanny kbomm ok???..

Tanpa Nama berkata...

ku bingung dg cinta .sungguh menyakitkan

Tanpa Nama berkata...

cinta itu membuat kita hanyut dalam buaiyan asmara...!! so jgan la kita mudah jatuh cinta akhirnya nanti menderita...!!

Tanpa Nama berkata...

ciccinta hanya membuatku lara

phier phier berkata...

cinta adalah kuat mu dlm bertahan
tetapi lepaskanlah
jika kuat mu tidak di hargai

Tanpa Nama berkata...

cinta itu buta

Tanpa Nama berkata...

kadang2 bila kita memberi peluang kedua kesalahan yang sama di lakukan..lebih baik kita lupakan dia untuk selama-lamanya..

Tanpa Nama berkata...

aku beudth ..

Tanpa Nama berkata...

w c asyik2 ja tntg percintaan w,

Tanpa Nama berkata...

w c asyik2 ja tntg percintaan w,

Tanpa Nama berkata...

Huhuhu

Tanpa Nama berkata...

susah untuk jujur, apabila sudah di kecewakan

Selepas Baca, Sila Komen

Artikel Terkini

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.