Sajak Cinta: Pertemuan Ini


Share on Tumblr
PERTEMUAN INI

Kekasihku
hadirnya dirimu
bagaikan satu mimpi
terulikku dalam sedar
terlenaku dalam jaga

Ingin sekali hatimu ku belai
biar hilang segala resah di jiwamu
tenang di sampingku
bahagia menemani
wanita di hadapanmu yang kau cintai

Jauh sekali di sudut hati ini
kasih dan sayang
kupintalkan erat buatmu seorang
agar cintamu dan cintaku
mekar bersama ketulusan dan kejujuran
di saat meniti batas waktu
menanti detik seribu makna
ikatan yang diredai Ilahi
kasih impian kau dan aku

Nukilan:
Norhaslina Zakaria
Kuala Krai, Kelantan.
Sajak Cinta: Pertemuan Ini

1 Komen:

Selepas Baca, Sila Komen

Artikel Terkini

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.