(Kajian) Mata Lelaki Lebih Menarik Perhatian Wanita


Share on Tumblr
Dari mata turun ke hati

Kajian ke atas 1,000 lelaki didedahkan dalam United Kingdom (UK), baru-baru ini menyatakan mata adalah anggota badan pertama yang menarik perhatian wanita terhadap lelaki, diikuti senyuman.

Kajian mendapati, 70 peratus responden memberitahu mata adalah tarikan utama wanita terhadap golongan itu.

Mata yang segar dan terang memainkan peranan penting dalam kehidupan harian. Ramai yang sedar mengenai perkara ini dan mengambil langkah memastikan kesihatan mata dengan mengambil pelbagai produk kesihatan.


(Kajian) Mata Lelaki Lebih Menarik Perhatian Wanita

1 Komen:

Unknown berkata...

Saya memang kalah kalau tengok mata lelaki ni..hihihi..mata diorg ni tajammmm...

Jom singgah blog saya www.sarenaibrahim.blogspot.com

Selepas Baca, Sila Komen

Artikel Terkini

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.