Selamat Hari Raya Aidiladha


Share on Tumblr
Saya mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan Selamat Hari Raya Aidiladha kepada seluruh umat Islam di Malaysia.

Semoga ikatan sillaturrahim kita terus berpanjangan dengan benih kasih sayang. Semoga Allah merahmati kehidupan kita yang sesingkat ini.

Salam Aidiladha


Beli tepung gandum di kedai Isabella,
Buat kuih bengkang di rumah cik Leha,
Patut la lembu ngan kerbau cuak gila,
Rupanya hari ini dah Raya Aidil Adha!
Selamat Hari Raya Aidiladha

0 Komen:

Selepas Baca, Sila Komen

Artikel Terkini

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.