Aku Cinta Kepadamu


Share on Tumblr


Alangkah bodohnya kita, berputar-putar mencari jutaan kata yang indah-indah dan muluk-muluk , kemudian bersusah-payah menyusunnya sedemikian halus dan puitis, memakan waktu tidak sedikit, hanya sekadar untuk menyatakan tiga patah kata; "Aku cinta kepadamu" ~ K. Scorpio Aku Cinta Kepadamu

15 Komen:

Tanpa Nama berkata...

satu ayat yang memberi erti ...

Tanpa Nama berkata...

ERM..
MENDALAM MASUKNYA..

Tanpa Nama berkata...

tetapi itulah perkataan yang paling sukar untuk kita lafazkan didalam hidup kita... bila kita dah kehilangan dirinya dari dalam hidup kita barulah kita tahu.... memang "aku cintakan diri mu" tapi dah terlambat....

Tanpa Nama berkata...

cinta.....
aku cinta padamu....
sukarnya untuk mengungkap kan kata2 cinta itu!
sampai bila aku harus menunggu cinta itu..
sampai kapan aku harus menanti cinta sejati ku.

ummizarra berkata...

alar sebut jer lah kter nie.. pe susah... tapi tu bg org yg tak de perasaan... kerana kata2 nie jugak sering menipudayakan kita...
i miss u lah, i love u lah... smua dusta belaka....
pirahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Tanpa Nama berkata...

ahaha,,,
den chentakan ekau,,,

aku nak cakap kat awek aku pon tak tecakap2 lagi 3 pekataan tuh,,,
last2 aku bagi patong yang bleh picit2 pastu ade suare i lap u,,,
kuang3,,,

Tanpa Nama berkata...

lau ikhlas..sush nk ugkapkan ker kta2 2..?

Tanpa Nama berkata...

AKU TLAH JATUH CINTA.....

aku telah jatuh cinta.....
aku betul-betul jatuh cinta...
terima kasih kpd dia yg sudi mmberi cinta...cinta mu anugerah yg t'indah dlm hidupku....

Tanpa Nama berkata...

aku mencintai dy, apapun yang terjadi. i hope u know regaa.

Sara Kitchen's berkata...

ya,susah betul nak ucap 3 ayat tu pada orang yang benar-benar kita cintai. kalau yg tetiba cakap kita i love u,baru kenal lagi tu,maknanya tipu je tu.

Tanpa Nama berkata...

ff

Tanpa Nama berkata...

kku tak akan menanggiz jika kku tak di cintai .. !!

kku tak akan menyesal jika kku tak di pilih nya sbagai kekasih nya .. !!!

tapii kku kan menanngiiz dan menyesal jika kku tak bisa mencintai orng yG benar2 syng sama kku .. !!
...

Tanpa Nama berkata...

aku cinta kamu,,c€nta c€nta,,

Tanpa Nama berkata...

Love is Amazing..

Nora Syiqin berkata...

cinta itu sungguh indah dan amat memedihkan...cinta pada Tuhan membahagiakan ;)

Selepas Baca, Sila Komen

Artikel Terkini

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.