Cinta Tak Boleh Dipaksa


Share on Tumblr Cinta Tak Boleh Dipaksa

7 Komen:

Tanpa Nama berkata...

jgn dipaksa org mencintai anda, kelak jiwa merana........

Tanpa Nama berkata...

biarlah org mencintai kita dengan seadanye

Tanpa Nama berkata...

love is everywhere...don't force love

Tanpa Nama berkata...

d tujukan utk org yg aku cintai...(folster siba)..
_bby syg biey...
_bby chenta biey..
_bby xmOwk break an biey...
_mmmwaarrhhh.....!!

cinta sejati berkata...

jangan dipaksa perasaan itu kelak merana diri sendiri..bukan hanya membuatkan diri kuta merana tetapi lebih2 lagi orang yang kita cintai..andai dia x mencintai kita terimalah seadanya..doakan kebahagiaannya..mungkin kita bukan terbaik untuknya dan begitu juga sebaliknya....

WANTETA SATRIA berkata...

Cinta adalah apa yang tertulis untuk nanti & selamanya

Tanpa Nama berkata...

cinta berawal dari rasa suka-
menuju rasa bahagia-
dan berakhir dengan Airmata-
Itulah yang kudapat dari cinta,

kasih
- I still loving you -

Selepas Baca, Sila Komen

Artikel Terkini

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.