Ayat Jiwang Novela


Share on Tumblr Tangan yang cermat menjadikan hidup keluarga nikmat dan selamat ~ Mama karya Abdul Rahim Awang.

Deru pepohon di rimba sayu adalah suara syahdu alam yang rindu. ~Anjung Warisan karya Salina Ibrahim

Dalam alam khayal, kita bahagia, mengapa mesti kembali ke alam nyata. ~ Trilogi Wajah Wanita karya Siti Rohayah Attan.

Jarang kumelutut serendah ini, membuktikan kasih amat tinggi.~ Cebisan Memori karya Azura Abdullah

Keningmu terlalu menikam, keris tak lagi kuperlukan. dengan novelnya ~ Merentas Kabus karya Hartini Hamzah

Jika aku tak menghantar surat, semata-mata kerana telah kutulis segalanya di kalbu.~ Mahligai karya Salina Ibrahim. Di

Jika sempat kutemui Hang Tuah, kan kukata kaulah Tun Teja Ada Cinta Di Matanya karya Zuraidah Othman

Bersamamu, aku cepat terasuh menjadi manusia terlalu kukuh. ~ Kuutus Rindu oleh Azilawati Mat Angsar

Rindu ini telah separuh jalan, tetap kurasa bahagia walau kau tak sedia menyambutnya. ~ Kehilangan oleh Elias Idris

Kau bertanya dimana hatiku, tak terasakah kau sudah laman ia berlindung di kalbumu. ~ Hanya Satu Persimpangan karya Habibah Rahmat

Dalam cinta, matalah yang lebih jujur berkata-kata. ~ Bukan Puteri Lindungan Bulan karya Liana Afiera Malik

Jika kita berpisah, percayalah aku kekasih paling sengsara.~ Inferior karya Norhayati Ibrahim dengan kata hikmah - Ayat Jiwang Novela

25 Komen:

Tanpa Nama berkata...

best....

Tanpa Nama berkata...

Erm..suke2.....

Tanpa Nama berkata...

best sangat2 sy suka

Tanpa Nama berkata...

ketidaksempurnaan itu mewujudkan kebahagiaan, dan ketidakpersefahaman itu mendatangkan perpisahan...kejujuran dan keikhlasan dalam perhubungan harus ada...moga dengan perasaan itu akan mengekalkan hubungan yang kita bina :')

Tanpa Nama berkata...

blh la!!!!!

Tanpa Nama berkata...

cm bdoh jew...

Tanpa Nama berkata...

bgi la ayat lebih pnjang dan menarik skit...

Tanpa Nama berkata...

best sgt2...=)

Tanpa Nama berkata...

dan cinta pon tersenyum

Tanpa Nama berkata...

cinta mmg indah,,,but chenta saya da tiada agy di dunia neyh~~:((

Tanpa Nama berkata...

tidak ku pinta jadi bergini
tidak ku pinta mencintai mu
pernahkah kau tahu perasaan ku kepadamu
cintaku kepamamu?

aku x cukup kuat
untuk nyatakn isi hatiku
cukuplah sekadar menyimpan wajah mu
da dalam kotak memoriku

izinkan aku
melihat mu dari jauh
walaupun kau tidak tahu kehadiran ku ini
andai kau punya prasaan yang sama
pasti kita sudah bersama

engkau pasti tidak tahu
sakit ternyata di hati ini
memendam cinta
hendak diluahkan ku malu
bagaimana kalau enkau menolak cintaku
cinta yang lahir dengan sendrinya
tanpa kira rupa,kekayaan......

apa yang ku mampu buat
hanyalah berdoa
supaya dapat melihat engkau slalu
aku juga berharap
dirimu belum berpunya

Ya Allah
ak cinta kepadanya
aku tidak kuat meluahkan segalanya....

Tanpa Nama berkata...

best lake ayt!!!!!!!
:DD

Tanpa Nama berkata...

ayt yg pnuh trsurt n trsirt

Tanpa Nama berkata...

blh la

Tanpa Nama berkata...

best..

reeyna berkata...

best r ugak

Tanpa Nama berkata...

setiap sesat pasti rndu itu dtg......

Tanpa Nama berkata...

terbaik

Tanpa Nama berkata...

bagi lagi ayat tu..
yg sedih2

Tanpa Nama berkata...

aku tiup tlinga mu..kau dgr kataku..aku tiup kaki mu..kau dtg padaku aku tiup hati mu..kau jatuh cinta padaku~

Tanpa Nama berkata...

ayat makan dalam xdee ke?

Tanpa Nama berkata...

Madi,kau tgglknku wt selamanya....blm smpt ku curahkn sgala cnta &ksh sygku pdmu kau tlh djmput kmbali kpd-Nya...adkh ini dugaan yg bsr buatku...kini hanya ada tangisan pilu mngenangkn drmu... kngn brsamamu akn ku smpn hgga akhir hayatku..aq tlh mndpt pggnt tp ia lbh pht dr sbuah kmatian pabila ku tahu dya ada kkasih lain...

raja_smile71 berkata...

best...

Tanpa Nama berkata...

awt bezt cngt...ayt power2 lak 2..

ashraf berkata...

feel ,amt menyentuh perasaan .

Selepas Baca, Sila Komen

Artikel Terkini

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.