Kenapa Suka Hantar Bunga Dari Meminta Maaf?


Share on Tumblr
 Kenapa Suka Hantar Bunga Dari Meminta Maaf?

"Lelaki biasanya kurang selesa meluahkan kata-kata berbanding wanita, terutama berkaitan perhubungan"kata Steve Stephens, PhD, penulis Lost In Translation.

Malah mereka lebih takut tersalah kata sewaktu meminta maaf hingga mencetuskan pergaduhan lebih besar, jadi mereka memilih gunakan hadiah untuk jernihkan keadaan.

Itu juga menunjukkan mereka benar-benar rasa bersalah dan mahu betulkan kesilapan. Jadi kamu kenalah cuba sedaya-upaya untuk menerimanya.

Kenapa Suka Hantar Bunga Dari Meminta Maaf?

8 Komen:

Tanpa Nama berkata...

kkg sukar juga menerima bila lelaki tak mahu minta maaf

Tanpa Nama berkata...

wanita dan bunga tak dapat dipisahkan

Tanpa Nama berkata...

saya suka jika teman lelaki menghantar bunga padaku..

Tanpa Nama berkata...

best nyer kalu boy anta bunga mawar ari2..tapi kalu suh pilih antara bunga dengan teddy bear..ofcoz la plih teddy bear..bole peluk..huhuhuhu..

Tanpa Nama berkata...

suke lah dapat bunga...syok

Tanpa Nama berkata...

i lg suke bear atau coklat..

aleeya aliessa berkata...

samalah kita..sukakan coklat dan juga bunga!!sweet sangat!

Tanpa Nama berkata...

sy lg suke klau laki minx maaf sendiri lbh gentleman..n smbil bg bunga skli pon ok gak...huhu..lg romantik..

Selepas Baca, Sila Komen

Artikel Terkini

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.