Peraduan Mimpi Indah Kotex


Share on Tumblr Anda pasti mempunyai mimpi indah yang tidak dapat dilupakan, bukan? Jadi, sertai Peraduan Mimpi Indah dengan Kotex dan berpeluang untuk memenangi set bilik tidur baru bernilai RM5,000.

Anda hanya perlu berkongsi mengenai mimpi anda yang terindah dan hantarkan borang lengkap dengan satu polibeg mana-mana produk Kotex Overnight.

Untuk wanita yang kedatangan haid, hindari mimpi ngeri dengan Kotex Overnight! Dengan dwi saluran antibocor, ia memberi perlindungan ekstra untuk mencegah masalah kebocoran.

Menerusi pilihan 28 sentimeter (sm) dan 32 sm, ia sesuai untuk aliran yang banyak terutama pada malam hari. Jadi, tidaklah anda bangun daripada tidur dengan kebocoran di cadar. Itukan mimpi ngeri namanya!

Rujukan: Metro ,Khamis, 13 November 2008 Peraduan Mimpi Indah Kotex

0 Komen:

Selepas Baca, Sila Komen

Artikel Terkini

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.