Why Did U Say I Love U?


Share on Tumblr
heart broken Pictures, Images and Photos
Why Did U Say I Love U?

7 Komen:

Tanpa Nama berkata...

i say i love u cz just u can understand me, everything you do make me know how much i love you..

Tanpa Nama berkata...

i say i love u coz u are like a wind who fly away around my, n some reason is you are so beautiful today

Tanpa Nama berkata...

i dnt knw,but smtime i m confius..did't his really love of me???i m not sure..mybe his just to play on me..like jst 4 fun...

Tanpa Nama berkata...

BeCoZe, I LoVe HeR:D
dan aku mahu dia sadar
yang aku amat menyintainya:D

Tanpa Nama berkata...

Babi, anonymous yg kt atas semua broken english sial. Haha

Tanpa Nama berkata...

hahaha..aku sokong ko..mmg broken gler,xpandai speaking ckp malay ajerla ye..

Tanpa Nama berkata...

syg...just nk syg taw....i love u .....

Selepas Baca, Sila Komen

Artikel Terkini

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.