Hatiku hancur kerna terlalu mencintaimu


Share on Tumblr

Aku mencintaimu, sejak dulu lagi
namun aku tidak berani meluahkannya
jika aku melafazkan padamu
sudah tentu hancur hatinya
yang menemuimu dulu
dari aku
dan dia adalah sahabat baikku...

tapi hatiku bagai ditoreh
melihat kau bersama dengannya
sepatutnya aku berada di tempat itu
kerana kau tak mampu kuhilangkan
dari ingatan
tak semudah yang kufikirkan
kuharapkan

aku sedar pada pandanganmu
aku cuma
sahabat baik kepada kekasihmu

aku mengaku kini
aku tewas
hatiku hancur kerna terlalu mencintaimu....

Hatiku hancur kerna terlalu mencintaimu

29 Komen:

Tanpa Nama berkata...

kalaulah membuang perasaan cinta trhdp seseorang semudah mencabut rumput di bumi...

Yani weng weng berkata...

like sangad2 :'(

Tanpa Nama berkata...

biarpun jauh di pisah waktu, suara hati mu membisik bagai kau ada di sisi ku....luv ue my dear........all

Tanpa Nama berkata...

jauh dimata biarlah sentiasa dekat dihati,
krna ketulusan & keikhlasan HATI selalu memberi rasa

Tanpa Nama berkata...

dalam cinta tak pandang bulu...::!!!
sahabat dan cinta
jika kmu tdak ingin menghancurkan perasaan cinta dan sahabatmu maka ajaklah dia tuk jadi sahabat. sahabat ada disaat2 sulit cintamu

Tanpa Nama berkata...

q hnya wanita yg ingin d cintai dg tlus hti,,,

Tanpa Nama berkata...

sumpah Q mau nangis rasanya
membaca kata'' di atas ini percis apa yg ku alami sekarang....

Tanpa Nama berkata...

huh..nothing for love..aku bini terpaksa telan pahit sikap si suami..dulu cinta..semanis madu dia lautkan..
dah kini, selaut air mata aku tangisi..
i never believe in love..peace!

Tanpa Nama berkata...

love makes me alive ....
but love too makes me die ...

Tanpa Nama berkata...

erm....hatiku hancur kerna terlalu mencintaimu kerna kau la cinta pertamaku n walaupun hampir 2 thn telah berlalu, aku masih lg mengingatimu setiap masa perjalanan ku....sob sob sob

Tanpa Nama berkata...

aku berusaha untuk mencintaimu setulus hatiku, andai kamu tw,,anday km jg mmbalas cintaku dgn stulus hatiku bkan krna nafsu..

Tanpa Nama berkata...

pada hari ini 7 sep 2011 saia sgt kcewa n terluka ...nk wt mcm mne ne kwn2 help me ! na nges dh xdew air mata dah..

Tanpa Nama berkata...

kisah ni nyentuh bangetz....

Tanpa Nama berkata...

knp x bleh nk copy ni??

Farah berkata...

touching.

Tanpa Nama berkata...

stiap hri sye mnntikn si die...
ttpi hnyela angn2...
sye brusha utk mmbritahu die
prasaan sye dgn plbgai cre...
tpi....
sye tdak thu adakah die fhm...

Tanpa Nama berkata...

luahkan cinta itu,walau pahit,kerna ada hikmah suatu hari nanti, yang kita tidak thu akn dtg kbhgian dgn izin allah.krna yg pasti apa yang di pinta tidak mjdi milik kita,dan yg tk pnah di pinta mjadi milik kita,itu krtentuan allah.

Tanpa Nama berkata...

Sedih,

Tanpa Nama berkata...

sedih dan syahdu

Al Qohary berkata...

mgapa kau ajari q mncintamu bila kau jga yg tmbuhkn kbencianq

Aqoe Gendoe berkata...

don't cry

Tanpa Nama berkata...

same goes here :(

ahmad berkata...

mengapa kau blg cinta tapi kau hianati........:p

Tanpa Nama berkata...

pha arti smua kenangan yang kita lalui
law akhirnya seperti ini
sumpah aku gak taw maksudmu pa

Tanpa Nama berkata...

trnyata kau sama sperti dngan yg lainxa...
ku harap kau sadar

Unknown berkata...

wow keren bgt

Tanpa Nama berkata...

biar pun kau khianati cinta q,,, q tetap saynk ama u,, rasa cinta n sayank ini, akan q bwak sampai azal mnyemput q.

Unknown berkata...

Emh hancur bngetch hati aku, kamu yang paling aku sayank tapi kamu malah cyank sama sahabat aku sendiri

Tanpa Nama berkata...

Begitu hancur hatiku setelah smua ini terjadi,
Tidak terdaya untuk aku meluahkn perasaan cinta,
Setelah ku bangun dari tidur ku yang lame,
Semuanya dh berbah. Syg kmu mstaqim.
#arashnardiah

Selepas Baca, Sila Komen

Artikel Terkini

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.