Kemudian kau tersenyum....


Share on Tumblr

Aku akhirnya dapat menerima perpisahan kita dan benar-benar percaya bahawa aku boleh hidup tanpamu. Aku akhirnya dapat menerima tragedi cinta kita.

Kemudian kau tersenyum padaku dan merosakkan segala-galanya. Aku tewas dan jatuh cinta sekali lagi padamu!
Kemudian kau tersenyum....

27 Komen:

Anisxx berkata...

omg!rse cam nk mnangis jea....sdh sgt....

Tanpa Nama berkata...

nice

Tanpa Nama berkata...

T_T .. Sedeyh Nyaa ~

Tanpa Nama berkata...

trase pngalaman lme..sdey3x

Tanpa Nama berkata...

sedih sgt! tp 2 la kenyataan.

caiya itok berkata...

terharu.....degan keaadan...yang tak bisa di tterima.......

Tanpa Nama berkata...

best sangt...teringt dkat sidia..

Tanpa Nama berkata...

Menusuk dikalbu @_@

Tanpa Nama berkata...

i want crying...so sad coz and pluss music :((

Tanpa Nama berkata...

sabar je laaa..takdir...

Tanpa Nama berkata...

sdih nye..nk ngis jer..pnah kot ase mcm ni..

Tanpa Nama berkata...

air mata aq mengalir kot...sdih

Tanpa Nama berkata...

rndunyala...sdih trngt kt dia..dah msuk sbln tk bhbng...

Tanpa Nama berkata...

aku teringin nak bercinta balik dgn si dia...wlaupun si dia masih single sekaran....tp sudikah dia terima hati aku kembal....yg sekian lame aku dan dia terpisah...???? hurm.....

Tanpa Nama berkata...

mampukah bersama kembali setelah ht dlukai 2 kali oleh insan yg sama..sesungguhnya aku masih cinta.....walaupun kau tak tahu, jauh di sudut hati terpendam cinta yg tak pernah padam..

mastura berkata...

sdeh tringatkan seseorng..
i like this

Tanpa Nama berkata...

waktu yang berlalu takkan berulang lagi...<3

Tanpa Nama berkata...

aku nk bcinta,tpi aku tkot di sakiti lg..hemmmmmm..........

Tanpa Nama berkata...

cinta tak seindah yang disangka,bila dah terluka susah nak percaya...

aku &dia berkata...

aku pernah bahagia bcinta, bertunang, dan akhirnya menjadi isteri..tapi jodoh x lama 1 tahun je.suami yang aku hormati pergi ketika aku genap sebulan tgh berpantang ank sulong..kini aku mungkin dapat terima ppisahan ni dan cuba kuat untuk anakku.terima kasih Allah untuk ujian ini aku redha..

orkid berkata...

mengusik di jiwa..:'(

batrisyaboutique salon berkata...

Cdeh ny!!

Tanpa Nama berkata...

Pernahkah kau merasa jarak antara kita
Kini semakin terasa setelah kau kenal dia
Aku tiada percaya teganya kau putuskan
Indahnya cinta kita yang tak ingin ku akhiri
Kau pergi tinggalkanku

Tak pernahkah kau sadari akulah yang kau sakiti
Engkau pergi dengan janjimu yang telah kau ingkari
Oh tuhan tolonglah aku hapuskan rasa cintaku
Aku pun ingin bahagia walau tak bersama dia

Memang takkan mudah bagiku tuk lupakan segalanya
Aku pergi untuk dia

Tak pernahkah kau sadari akulah yang kau sakiti
Engkau pergi dengan janjimu yang telah kau ingkari
Oh tuhan tolonglah aku hapuskan rasa cintaku
Aku pun ingin bahagia walau tak bersama dia

Oh tuhan tolonglah aku hapuskan rasa cintaku
Aku pun ingin bahagia walau tak bersama dia......:)

Tanpa Nama berkata...

AKU SAYANG DIA TAPI DIER MILIK ORANG SEKARANG AKU MENYESAL TIDAK MENJAGA HATI NYA SEKARANG HATI KU TERLUKA CINTA AKU SAYANG DIA TAPI JUGA DIA MENYANGI KU TAPI HATI KATA DIA BUKAN MILIK KU MILIK KU ADALAH INSAN YANG AMAT MENCINTAI KU HANYA SEORANG TAPI KENAPA BUKAN KEKASIH YANG AMAT KU CINTAI AND I LOVE YOU WALAUPUN AWK MILIK ORANG LAIN SAYA JUGA MENGUCAP ULANG TAHUN COUPLE KORANG SEMOGA BERKEKALAN

Tanpa Nama berkata...

sebab itu aku tak ingin melihat dan bertatap muka dgn mu,bkn krna aku membenci mu,,nmun aku takut mnyintai mu untk kesekian kali nya,dan hnya akn mnambah goresan tak berdarah di hati ku. :(

Tanpa Nama berkata...

sedih nya ayat ni wat kan saya terinngat kan seseorang je

Tanpa Nama berkata...

jaga hatimu ,karna cinta dapat menjelma jadi sesuatu yyang lebih buruk

Selepas Baca, Sila Komen

Artikel Terkini

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.