Sajak Cinta : Mencintaimu


Share on Tumblr
Aku Mencintaimu

Sajak Cinta

Maafkan,
Aku telah mencintaimu,
Tanpa suara,
Tanpa kata,
Tanpa jamah!

Sejauh ini.
Kusimpan sendiri dalam hati,
Bersama rinduku,
Mengejar dirimu,
Yang bagai awan
Mencadar bulan!

Sering kau datang,
dipangkal lelap,
dan hilang,
disaat jaga
mengorak peluk

Bagai pelangi dirimu
Menebar kemilau
Diufuk rasa
Menembus tegar
Meluruh degup
Mengalir dititik-titik gundah

Dipuncak hening
Dalam doa aku meminta
Jangan pernah kau pergi
Meski kau pandang aku cuma
Di muara,
Didalam senyap mimpi yang sunyi!

Nukilan:
estee
Sajak Cinta : Mencintaimu

44 Komen:

Noura Nuriman berkata...

shahdunya... http://www.churpchurp.com/httpsyiqahshaharsblogspotcom/share/XPlayOpera

lin lye berkata...

tersentuh hati ..

Tanpa Nama berkata...

tuka lagu laa...aku bace bnde nie..nk menangis plak

Tanpa Nama berkata...

sedih nye..sajak ni....terigat aku dkat aszanin sofea....

Tanpa Nama berkata...

daripada AMIRUL SHAH LOVE AZANIN SOFEA

Tanpa Nama berkata...

azanin sofea I LOVE YOU 4EVER-------AMIRUL SHAH

Tanpa Nama berkata...

sadisssssssssssssssss....

Tanpa Nama berkata...

ooooooooooo... kalau sajak untuk homework sekolah boleh kot

Tanpa Nama berkata...

ayat gy menarik hati
i like..heheh^^

Tanpa Nama berkata...

ayat mmg tersentoh ngan muzik die rase mcm nk nangis un ade

Tanpa Nama berkata...

Ya Allah,,lepas baca sajak ni,,rasa cinta aq pada dye bangkit kembali......Ya Allah berilah aq peluang supaya dye dye mencintai aq......

KUNTONG berkata...

mengalir air mataku pabila aku menghayati bait-bait dalam sajak ini.Tambahan diiringi dgn muzik yang alunannya amat syahdu. begitulah makhluk yg bernama manusia. kita perlu dicintai dn menyintai, ttpi kekadang orang yg kita cintai x tidak ambil pusing.

Tanpa Nama berkata...

huhu..khas untuk mu ema ;)

Tanpa Nama berkata...

kepada Mohd Afiq Bazli- drpada anak Alias :)

vyc hary file berkata...

i love u fia" my love forever to you"""?

Tanpa Nama berkata...

x sronok pon sajak ni

Tanpa Nama berkata...

best la sajak ni

Tanpa Nama berkata...

menang pon

Tanpa Nama berkata...

teringt pd seseorng lak..ble bace sajak nie...sedih sgt2

Tanpa Nama berkata...

sdh jak bce sajak ... tregtpde ccowg yg ak cyg ... p ckank dh dy tggal kn . nk wat cm new dh tate jodoh kn .... btol otewowg 'jgn lh ktw mncintai ccowg 2 sprty bnga krana bnga akn lyu dn maty dy cuatu awy t , cntai lh ccowg 2 cprty sngay krana sngay akn mgaler wat clme2 nye .... ' cnta pde mnusia hnya lh smntara cnta pde allah kkal wat clme2 nye :(

Tanpa Nama berkata...

boleh ambil untuk my boy freind

Unknown berkata...

suke..minat dengan kata2nya..amat bermakna

ManusiaMu berkata...

Sangat Romantis

Tanpa Nama berkata...

Saya suka fatin dan saya ialah afiq

Tanpa Nama berkata...

I



X

Tanpa Nama berkata...

mari saya nak bersajak juga....
yang mengindahkan lukisan adalah warna,yang mengindahkan kehidupan adalah cinta....khas buatmu..

Tanpa Nama berkata...

sape name awak?saye juga orang yang minat bermadah puisi

Tanpa Nama berkata...

sajak yang coool .................. best. sajak yangamat shahdu

Tanpa Nama berkata...

ARE MAY

Tanpa Nama berkata...

best betul lah sajak nieee macam nak sajak pulak sye

Tanpa Nama berkata...

apa kata kita semua bersajak pulak boleh kah kita gi mall

Tanpa Nama berkata...

mekom semua nay apo buat tuah?

Tanpa Nama berkata...

mana lah org nie x chat apa yang saya cakap

Tanpa Nama berkata...

my heart will still choose her

Tanpa Nama berkata...

[MTV] Sleeq & Najwa Latif - Untuk Dia

Tanpa Nama berkata...

Ahli (5595) Lagi �

Tanpa Nama berkata...

Best sajak ni.Admin tulis ke ? Tersentuh sangat bila baca sajak ni . Saya pun tulis tapi biasa2 je. http://kelana-cinta.blogspot.com/

Ain Hawani HK berkata...

Best lah sajak ni,saya suka sangat dan tersentuh sangat bila baca sajak ni.Saya pun tulis dalam buku harian.Saya mahu lagi sajak nya.

Unknown berkata...

best larh.. <3

Tanpa Nama berkata...

add fb aku dunk
"taufik_hidayat9491@yahoo.com" or ciepier ethan bazzers

Alinda Novia berkata...

boleh aku share ngga sajaknya?

Tanpa Nama berkata...

sweet yew.. best plk tue..!!!

Tanpa Nama berkata...

sweet gilew....bro..he3

Tanpa Nama berkata...

sweet btl

Selepas Baca, Sila Komen

Artikel Terkini

Disclaimer: Blog ini ibarat 'scrap book' saya. Di sini saya kumpul artikel yang saya gemari di akhbar, majalah dan internet berkaitan CINTA. Artikel-artikel ini bukan ditulis oleh saya tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca.